sexta-feira, 26 de julho de 2019

geschlagener Ozean xxII

My glasses are not sun glasses are with visual touches.Istare at a flower in the garden since he left to take a wheel.

Garage has a tape radio casette that sings from the yesterday happy birthday!

I dodn't learn to cook cakes.I receive a book.

I had fever at night ,I drink different drinks,bouth we drink.I had fever he didn't had.

We stayed  at fire place.i HAD A BED FULL OF NEWSPAPERS AND MAGAZINES  WERE I CLEAN FAST BEFORE I FALL ASLEEP.

I order  new designed clothing online and eat snaks .We bouth fall asleep.A rooster wakes-up us.Suddenlly.He makes me a face cream mask with natural herbs for refreshing my day.And a massage,shampoos,conditionores,hair mask are all called” WINTER jackie”.
Meine Brille ist keine Sonnenbrille mit optischen Akzenten. Ich starre auf eine Blume im Garten, seit er gegangen ist, um ein Rad zu nehmen.

Garage hat eine Kassettenradio-Kassette, die von gestern alles Gute zum Geburtstag singt!

Ich habe nicht gelernt, Kuchen zu kochen. Ich bekomme ein Buch.

Ich hatte Fieber in der Nacht, ich trinke verschiedene Getränke, aber wir trinken. Ich hatte Fieber, das er nicht hatte.

Wir waren am Kamin. Ich hatte ein Bett voller Zeitungen und Zeitschriften, wo ich schnell sauber war, bevor ich einschlief.

Ich bestelle neu gestaltete Kleidung online und esse Snacks. Wir schlafen ein. Ein Hahn weckt uns. Plötzlich. Er macht mir eine Gesichtscrememaske mit natürlichen Kräutern für die Erfrischung meines Tages. Und eine Massage, Shampoos, Conditionores, Haarmaske sind alle genannt "WINTER Jackie"


វ៉ែនតារបស់ខ្ញុំមិនមែនជាវ៉ែនតាព្រះអាទិត្យទេដែលមានជាប់នឹងភ្នែក។ ខ្ញុំឃើញផ្កានៅក្នុងសួនច្បារចាប់តាំងពីគាត់ចាកចេញដើម្បីជិះកង់។
ហ្គារ៉ាសមានកវែរវិទ្យុដែលច្រៀងពីថ្ងៃខួបកំណើតកាលពីម្សិលមិញ!
ខ្ញុំមិនសូវចេះនំប៉័ងទេ។ ខ្ញុំទទួលបានសៀវភៅ។
ខ្ញុំមានគ្រុនក្តៅនៅពេលយប់ខ្ញុំផឹកភេសជ្ជៈផ្សេងៗគ្នាផឹកទឹក។ ខ្ញុំមានគ្រុនក្តៅដែលគាត់មិនមាន។
យើងបានស្នាក់នៅក្នុងកន្លែងឆេះ។ ខ្ញុំបានចាក់បំពង់ពោរពេញដោយព៌ត័មាននិងម៉ាហ្គាហ្សុនខ្ញុំបានសម្អាតយ៉ាងលឿនមុនពេលខ្ញុំសន្លប់។
ខ្ញុំបានបញ្ជាទិញសំលៀកបំពាក់ដែលបានរចនាឡើងថ្មីនៅលើអិនធើណេតហើយញ៉ាំនំស្គី។ យើងក្រញាំក្រោកពីដេកលក់។ សត្វមាន់ភ្ញាក់ផ្អើលយ៉ាងខ្លាំង។ ស្តាដានលីលី។ គាត់ធ្វើឱ្យខ្ញុំមានមុខម៉ាសមុខជាមួយនឹងឱសថធម្មជាតិដើម្បីធ្វើឱ្យថ្ងៃរបស់ខ្ញុំមានភាពស្រស់ថ្លា។ ម៉ាស្សាម៉ាស្សាសាប៊ូកក់សក់និងស្បែកសក់ ទាំងអស់ត្រូវបានគេហៅថា "Jackie WINTER" ។
venta robsakhnhom minmen chea venta preahatity te del mean cheabnung phnek .  khnhom kheunh phka nowknong suonochbar chabtangpi keat chakchenh daembi chiahkng .
 hka rea sa mean k ve r vityou del chrieng pi thngaikhuobkamnaet kalpi msailminh!
 khnhom minsauv cheh nombng te .  khnhom ttuol ban sievphow .
 khnhom mean krounoktaw now peloyb khnhom phoek phesachch phsaeng  knea phoektuk .  khnhom mean krounoktaw del keat min mean .
 yeung ban snaknow knong kanleng cheh .  khnhom ban chak bampng porpenh daoy pr t mean ning mea hka hsao n khnhom ban samaeat yeang luen moun pel khnhom sanlob .
 khnhom ban banhcheatinh saamliekbampeak del ban rochnea laeng thmei now leu e n theu ne t haey nhoam nom skei .  yeung kranham kraokpidek lk .  satv mean phnheakphaael yeang khlang .  sta dan li li .  keat thveu aoy khnhom mean moukh measa moukh cheamuoynung aosath thommocheate daembi thveu aoy thngai robsakhnhom mean pheap srasathla .  meassaa meassaa saboukk sak ning sbek sak  teangoasa trauv ban ke hawtha "Jackie WIN

Sem comentários:

Enviar um comentário